Perony stacji Ulrychów i Bemowo nabierają docelowego kształtu. Wśród wielu prac wykończeniowych uwagę przykuwają kolorowe panele na ścianie zatorowej i na suficie. Są to próbne modele elementów wystroju, który na co dzień będą oglądać pasażerowie po zakończeniu budowy.
Próbne panele pojawiły się na stacjach wprawdzie na kilka dni, jako próbka i odwzorowanie materiału przedstawionego przez projektanta, jednak rozbudzają wyobraźnię i pokazują elementy docelowe stacji. Strop stacji pokryją kasetony akustyczne. Skośne względem osi peronu na stacji C4 Bemowo i równoległe do osi peronu na stacji C5 Ulrychów. Ściany zatorowe pokryte zostaną blachą kortenowską (C4 Bemowo) i patynowanej miedzi (C5 Ulrychów). Elementami charakterystycznymi będą szklane, podświetlane słupy w rejonie wyjść z peronów.
Oprócz paneli na stacjach montowane są schody ruchome i wyposażenie szybów windowych. Układane są kolejne metry posadzek na poziomie antresoli i peronu. Niemal gotowe są już słupy peronowe. Przybywa też tras kablowych na ścianie zatorowej stacji i w tunelach.
Autorem koncepcji wystroju stacji na budowanym obecnie odcinku zachodnim jest Andrzej Chołdzyński. To projektant znany z takich realizacji jak wystrój stacji A18 Plac Wilsona, A22 Wawrzyszew i A23 Młociny oraz odcinka centralnego linii M2.
Wizualizacje stacji
TUTAJ.

fot. MW

Próbka blachy ściany zatorowej, fot. MW